دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

خیالت راحت .................. مامانی رو داری!

 

حتما توی زندگیت وقتایی پیش میاد که دلت بگیره یا حوصله نداشته باشی .................

بعضی وقتا با دلیل و بعضی وقتا بی دلیل .

و کاش همیشه دل گرفتنا و بی حوصله شدنات بی دلیل باشه .

میدونم که این حس برات پیش میاد ............... چون تو یه خانمی گلم و تو زندگی هر خانمی حتما این اتفاق میافته .

مردهاهم همینطورن . خیلی دیدم مردهایی که بی حوصله بشن یا دلشون بگیره یا احتیاج به یه نفر داشته باشن واسه حرف زدن .

خلاصه اینکه شک نکن که این اتفاق برات میافته عزیزم.

مثل امروز صبح که مامانی خیلی بی حوصله بود ............... خیلی زیاد .

شاید بی دلیل و شاید هم به خاطر اینکه چند وقته شبا خیلی بد میخوابم . شب تا صبح قد یه سال میگذره و صبح ها که بیدار میشم خیلی خسته ام .

دیشب هم انقدر به پهلو خوابیدن برام سخت بود که 10 بار بیدار شدم و نشستم تا صبح بشه . صبح هم طبق معمول با تشنگی از خواب بیدار شدم ولی جرات خوردن نداشتم .

خلاصه به هزار و یک  دلیل صبح سرحال نبودم.

دلم میخواست یه کم زودتر از خونه بزنم بیرون و برم یه جای سرسبز مثل پارک سرخیابون . یه 10 دقیقه ای تو پارک بشینم و هوای تازه و خنک بخوره تو صورتم . لم بدم روی یه صندلی و حرف بزنم .................. درباره هرچیزی . درباره این روزا ، درباره تو ، دلم میخواست حرفایی بزنم که سرحالم کنه و یادم بیاره که روزم میتونه به جای یه صبح کسالت بار خفه با یه سرزندگی و شادابی شروع بشه که تا آخر شب انرژیمو تامین کنه ............ هرچی ................. فقط میدونم که دلم سکوت نمیخواست .

چقدر این کار میتونست حالمو خواب کنه .

.

.

.

عزیز دلم ............ سعی کن هروقت حالت گرفته بود ............. بی حوصله بودی .............. خودت یه راهی برای سرحال شدنت پیدا کنی . سعی کن هیچ وقت واسه خوب شدنت نیاز به کسی نداشته باشی ...............

چون میترسم اون موقع کنارت کسی نباشه ، یا یه آدمی کنارت باشه که این بی حوصلگی های و دل گرفتنا رو درک نکنه ............. یا اگه درک کنه این حس به نظرش مسخره بیاد .

قول بده خیلی زود یاد بگیری که واسه خوب شدن حالت یه راهی پیدا کنی  و بلد باشی تو هر حالی چجوری سرحال بشی .

این واسه یه خانم خیلی مهمه عزیزم .

ولی اینو بدون که هر وقت دلت گرفت ........... بی دلیل یا بادلیل ........... و دوست داشتی بایکی حرف بزنی من سرتا پا گوشم واسه شنیدن حرفات عزیز دلم .

میشینم روبروت و زل میزنم تو چشات و دستتو میگیرم و بهت گوش میدم ..................

این کارو میکنم به جبران این چند ماهی که تو گوش شنوای من بودی جوجه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد