دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

عزیز دل مامان ............!

عزیز دل مامان .... 

دنیا جای خیلی عجیبیه ... 

بزرگ تر که شدی خودت متوجه میشی . 

دنیا یه جای گرد بزرگه که یه عالمه آدم تو هر گوشه ایش زندگی میکنن ....  

هر آدمی یه روزی به دنیا میاد و یه روزی هم میره .. اینکه از کجا میاد و به کجامیره رو هنوز کسی قطعی نمیدونه . 

تو هم تو هر دوره ای از زندگیت حتما یه نظریاتی دربارش خواهی داشت . 

عزیز دل مامان .... 

میدونی ؟؟؟؟ 

عمر رو وقتی از سر اولش نگاه کنی شاید خیلی طولانی به نظر بیاد ولی وقتی از سر آخرش ببینی میگی : چه زود گذشت. 

مثلا من الان وقتی به اون موقع ها که تو تو خیلی کوچولو بودی فکر میکنم میگم : وای چه زود گذشت ....! 

فکر کنم آدما لحظه مرگشون ... یعنی اون موقع که دیگه قراره تو این دنیا نباشن و فرصتشون تموم میشه هم همینجوری به روزای عمرشون فکر کنن و بگن که چه زود گذشت ... 

و بدترین چیز ممکن به نظر من میدونی چیه ؟؟؟؟ 

اینه که از اون لحظه هایی که گذشت ناراضی باشن . 

و بهترین حس ممکن هم اینه که از یادآوری گذشته حس خوبی داشته باشن . 

عزیز دل مامان .... 

فکر نمیکنم که آدم تو لحظه مرگش یاد اینکه چی خورده و چی خریده و چه درسی خونده و و اینا بیافته ...... 

فکر میکنم تنها چیزی که اون حظه یادش میافته روابطش با بقیه آدما باشه . 

فکر میکنم آدم لحظه مرگش به این فکر کنه که تو کدوم روز و ساعت و ثانیه از عمرش یه نفرو خوشحال کرده . 

تو کدوم روز از عمرش به یه نفر کمک کرده . 

کی پای درد دل یکی نشسته تا دلش سبک بشه. 

یا حتی ....چند بار به کسی با نگاه محبت آمیز نگاه کرده . 

عزیز دل مامان .... 

من با اینکه آدم از کجا میاد و به کجا میره کار ندارم.... 

ولی تقریبا مطمئنم که اون لحظه مرزی بین این ور و اون ور خیلی لحظه مهمیه .... 

برام مهم نیست که تو چقدر آدم موفق و نابغه ورزشکار و هنرمند و اینا باشی ....... 

برام مهمه که تو آدم خوبی باشی ..... آدمی که  زندگیش پراز تصاویر قشنگ .....برای روزهای مبادا ..... 

مامان عجیبی هستم ........ تو یک سال نیمگی تو دارم برات حرفای اینجوری میزنم . 

ولی احساس میکنم که این بزرگترین چیزیه که میتونم به تو هدیه بدم ......  

خوب باش .... لطفا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد