دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

مامانی بیا روشنش کن ................!

هر روز و هر لحظه داری بزرگتر میشی عسل مامان

هر روز یه کار جدید یاد میگیری

چقدر شیرینه این روزا

میترسم یادم بره که انقدری بودی

همونطور که الان بادیدن عکسای بیمارستانت تعجب میکنم

چند روزه که به آویز بالای تختت توجه میکنی .................. زل میزنی بهش و با تعجب به آهنگش گوش میدی

وقتی کوکش تموم میشه غر غر میکنی یعنی : مامانی بیا دوباره روشنش کن .....................


سلام مامانی .............!


خسته بودم عزیزم ..............................

شب بیداری ها و نگرانی ها و ناشی گری های یه زن تازه مامان شده خستم کرده بود.

انقدر نگرانت بودم که شبا تا صبح مدام نگاهت میکردم .

احساس میکردم اگه یه لحظه چشم ازت بردارم یه اتفاقی برات میافته .

امروز صبح طبق معمول همیشه داشتم باهات حرف میزدم و بهت صبح به خیر میگفتم ..............

سلام مامانی ................

صبح به خیر خانوم طلا.................


.

.

 یه خنده ناز تحویلم دادی ........................

برای اولین بار برای مامانی خندیدی

انقدر ناز بود این خنده که خستگی تمام این روزها از تنم رفت بیرون .

از صبح هر بار میگم ........ سلام مامانی ............ تو میخندی برام .

و این قشنگترین خنده دنیا اشک میاره تو چشمام دختر نازم .

.

.

.

امروز عاشقت شدم .................... شاید یه گاز محکم بگیرمت ...................