دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

لالالالا...............!

سلام عزیز مامان ..............

الان تو خوابیدی و من بعد از یک ساعت تلاش برای خوابوندن تو الان میخوام به کارام برسم ...

ولی مگه میشه تورو تو خواب نگاه نکرد ؟

انقدر تو خواب ناز و معصومی که وقتی خوابیدی دلم میخواد بشینم کنارت و نگات کنم .

کلی منتظر میشم که یه  خنده خوشگل بکنی و من کیف کنم از اینکه داری خوابای خوب میبینی .

وقتی تازه دنیا اومده بودی تحت تاثیر مطالبی که درباره تربیت بچه خونده بودم با خودم قرار گذاشته بودم که وقتی 4 ماهه شدی شبا تو اتاق خودت بخوابی و از خودم جدا کنمت ولی هی این کارو عقب انداختم تا امروز که احساس میکنم دیگه نمیتونم جدا بخوابونمت چون اگه تو کنارم نباشی دیگه من خوابم نمیبره .... اگه شب صدای نفساتو نشنوم .... گرمای نفست به صورتم نخوره ...  هر بار چشممو باز میکنم صورت کوچولوی تورو نبینم نمیتونم بخوابم.

جدیدا تو خواب برمیگردی و دمر میشی ... از خواب میپری و گریه میکنی و چون خودت نمیتونی برگردی من باید دوباره برت گردونم سر جات .... عاشق این کارت هستم ............................... فرشته من