دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

مامان هانا ...................!

هانای عزیز من .......

همیشه دلم میخواست یه دختر داشته باشم ......

یه دختر با موهای حالت دار ..... با صورت سفید و تپل ......

که بشینه گوشه خونه  و عروسک بازی کنه .... و من تماشا کنم ...

امروز خواستی عروسکت رو از بالای کمد بهت بدم .......................

انقدر تماشای این صحنه ها برام لذت بخش بود که باور کردنش سخته ......


مرسی که هستی ........ دوست دارم .

این نامه ای بود که بهمن 93 نوشته بودم .... وقتی که داشتم عروسک بازیتو نگاه میکردم .

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ب.ظ http://myyass.blogsky.com

ماشاالله به این دختر خوشکل
خدا رو شکر که به آرزوت رسیدی

رضوان سادات شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ق.ظ

ماشالا چه بزرگ شده هانا جان

چه خوب هرچی که دوس داشتی همه تو هانا جمع شده
خدا حفظش کنه

emily یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:36 ب.ظ

خوش به حالت بچه داری زندگیت روال طبیعی داشت من بدبخت بختم بستن تو حسرت شوهر بچه موندم پیر شدم خدا لعنت کنه باعث بانی شو ازتون نمیگذرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد