دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

شیرین زبون ......!

کنارت دراز میکشم ........

ازون موقع هاست که به چشمم خیلی شیرین و خوردنی میای .....

موهاتو ناز میکنم و میگم :  هانا خانوم.

_ جانم ؟

مامان خیلی دوست داره ها .

_ خنده

_ خیلی دختر خوبی هستیا ...

.

.

چند دقیقه بعد چشمامو میبندم و .....

تو داری با موبایل من عکس نگاه میکنی .

تو خواب و بیداری ام که میگی : مامان ..

چشمامو باز میکنم ..... جانم ؟

_ وقتی لالا میکنی خیلی خوشگل میشیا .......!!!

.

.

و منی که ساعت 12 شب ..... خسته از کار و دانشگاه و کار خونه و شیطونیای تو ............ میشم خوشحالترین و با انرژی ترین زن روی زمین .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهنگ یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ب.ظ http://2kooleposhti.blogsky.com

آخی ...خدا حفظش کنه. منم یه خواهر زاده دارم خیلی شیرین زبونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد