دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

11 ماهگی....!

سلام عزیز دل مامان ..... 

پارسال تو همچین روزی من دیگه نرفتم سر کار ، موندم خونه تا استراحت کنم و برای اومدن تو آماده بشم .... روزهای جالبی بود ..... تو آرامش و انتظار میگذشت .  

همه چیز برای اومدنت آماده بود ... یه اتاق قشنگ .... یه عالمه وسایل نو .... کلی آدم منتظر ......  

من و بابایی همش در مورد تو صحبت میکردیم . در مورد قیافت ... موهات چشات دماغت .... گریه ات خنده ات . 

هر هفته میرفتیم بیمارستان و هر بار تاریخ اومدنت تغییر میکرد . اوایل قرار بود روز تولد من روز تولد تو هم باشه . 

جالب بود .... ولی بعد دکتر گفت که دیر میشه و خطر ناکه .... بالاخره دکتر تشخیص داد 2 مرداد روز تولد تو باشه . فکر کن تو قرار بود تو پنجمین سالگرد ازدواج و من و بابایی دنیا بیای .... و این برامون خیلی هیجان انگیز بود. 

هر بارکه با دکتر صحبت میکردم میگفت : نی نی شما تا اون روز صبر نمیکنه مطمئنم که زودتر دنیا میاد . 

ولی تو صبر کردی مامانی .......... تو درست روز سالگرد ازدواج من و بابایی دنیا اومدی ......... به دنیا اومدی و یه روزه و دو روزه و یه ماهه و دوماهه و ...... امروز 11 ماهه شدی . 

باورم نمیشه هانا .... 11 ماه گذشت از اولین روزی که اومدی تو بغل مامانی .  

مبارکت باشه عزیز دلم . 

نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره کویر دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

چای داغ دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ

چشم بهم بزنی یازده ساله هم میشه بعله اینجوریاس

هاله بانو پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

تولدت مبارک هانا جان

رضوان جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

خب پس حالا باید بگم:تولد هانا جونی مبارک
من و هانا متولد یه روزیم

خورشید دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ق.ظ

هانا خانوم خوشگل..عزیز دل..
الان 1 ساله شدی.
بزرگ شدیا وروجک..
در پناه خدا شاد باشین کنار هم بانو

حمید دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

خدا برای همدیگه حفظتون کنه و هانا کوچولو هم زیرِ سایه شما خوشبخت بشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد