دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

زیاد زمین بخور دخترم................!

دیروز روی یه متکای بزرگ خوابونده بودمت . انقدر تقلا کردی و دست و پازدی که از روی متکا افتادی ... ترسیدی.... نگاه کردی به من که با چشمای نگران داشتم نگات میکردم . یه کم نگا ه کردی و بعد زدی زیر گریه . 

دویدم طرفت ... بغلت کردم ...محکم محکم . کنار گوشم صدای گریتو میشنیدم و اشکای داغت صورتمو گرم میکرد. میدونم دردت نیومده بود  فقط ترسیده بودی و بیشتر داشتی خودتو لوس میکردی . 

انقدر محکم بهم چسبیدی و من قربون صدقت رفتم که آروم شدی . 

تو هر روز بزرگتر میشی و یاد میگیری بشینی و راه بری و بدوی و بازی کنی و زمین بخوری ..... هر بار که زمین بخوری من میام پیشت و تو رو که داری گریه میکنی رو بغل میکنم و تو آروم میشی تو بغلم . انقدر وقتی تو بغلم آروم میشی حس خوبی دارم .... انقدر این کار شیرینه که نگو..... 

آروم آروم بزرگ شو و بذار مامان از بزرگ شدنت لذت ببره ... بذار من زیاد بغلت کنم و آروم شی تو بغلم . من بغل کردنت رو دوست دارم ... تو بغل مامان همیشه یه پناهگاه امن برای گریه هات هست .......زیاد زمین بخور عزیز مامان.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

این نوه ی گل من هم هر وقت یک جایش به مبل و میز می خوره فوری میاد همان قسمت را نشون می ده و به زبان بی زبانی میگه بوسش کنین

هاله بانو دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

الهی من قربونش برم ...
چقدر این دخترت خوردنیه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد