دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

صبح های دوست داشتنی ......................!

صبح ها ساعت 9 بیدار میشم .................... 

تا ساعت 11 همه کارای خونه رو انجام میدم . حتی شام رو هم آماده میکنم . 

حدود ساعت 11 از اتاق صدا میاد .............. یه 10 دقیقه ای محل نمیذارم....... بعد صدا بلندتر میشه .... صدای غرغر .... یعنی مامانی من بیدار شدم ...... بیا منو ببر . 

میام تو اتاق و لامپو روشن میکنم  

. صدای غر غر قطع میشه و تو با چشمای گرد شده زل میزنی به من   

.

.  

من بهت میگم : سلام مامانی .... صب صبت بخیر .... خوب لالا کردی؟.... 

و تو برام میخندی ......   

.

بعد خودتو کش و قوس میدی انگار که شب تا صبح کار کردی.   

.

و تا نیم ساعت با هم حرف میزنیم و میخندیم و کیف میکنیم تا تو خسته بشی و نق بزنی .  

.

 

 

و اینها قشنگ ترین صبح های زندگی مامانی هستند عسل خانوم.

نظرات 3 + ارسال نظر
هاله بانو سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

عزززززززززززززززززیزم
هانای خوردنی

مهربان سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

خدای من .... قیافشو نیگااااا

پاچه ی شلوارشو .... آخه چرا نمی یاریش من بچلونمش ....

بهاره دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ

چه عکسای قشنگی. چه صبای خوبی باهم داشتین. خوش به حالتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد