دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

سلام مامانی .............!


خسته بودم عزیزم ..............................

شب بیداری ها و نگرانی ها و ناشی گری های یه زن تازه مامان شده خستم کرده بود.

انقدر نگرانت بودم که شبا تا صبح مدام نگاهت میکردم .

احساس میکردم اگه یه لحظه چشم ازت بردارم یه اتفاقی برات میافته .

امروز صبح طبق معمول همیشه داشتم باهات حرف میزدم و بهت صبح به خیر میگفتم ..............

سلام مامانی ................

صبح به خیر خانوم طلا.................


.

.

 یه خنده ناز تحویلم دادی ........................

برای اولین بار برای مامانی خندیدی

انقدر ناز بود این خنده که خستگی تمام این روزها از تنم رفت بیرون .

از صبح هر بار میگم ........ سلام مامانی ............ تو میخندی برام .

و این قشنگترین خنده دنیا اشک میاره تو چشمام دختر نازم .

.

.

.

امروز عاشقت شدم .................... شاید یه گاز محکم بگیرمت ...................

نظرات 1 + ارسال نظر
دل نوشته پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ http://fun-thing.blogsky.com

سلام مامانی

خیلی قشنگ نوشتین خیلی ذوق کردم و خوشم اومد

قربون نی نی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد