دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

شاد باش .................... حتی الکی !

 

روزهای عجیبیه .....................

تا چند وقت پیش اصلا متوجه نمیشدم صبح تا شبم چجوری میگذره

انقدر سرم شلوغ بود که نگو

از صبح میرفتم اداره تا ظهر ، عصر هم حتما کلاس ورزش یا تمرین ویولن یا خرید و گردش و ......

اما یه مدته که مجبور شدم همه اینا رو کنار بذارم و انصافا تصمیم سخت و ناراحت کننده ای بود.

هنوز به این وضع عادت نکردم .........

بین خودمون بمونه ولی هیچ وقت بلد نبودم که چجوری روزم رو توی خونه بگذرونم.

و الان این بلد نبودن شدیدا مشکل ساز شده . انقدر که دیروز به چند تا از دوستام که شاغل نیستن زنگ زدم و ازشون پرسیدم که از صبح تا شب تو خونه چیکار میکنن که حو صلشون سر نمیره .

کلی هم کتاب و فیلم و اینا جمع کردم که موقع بیکاری بخونم.

خلاصه اینکه هرچه زودتر باید به این وضع عادت کنم .

شاید بعدنا برای توهم خیلی مواقع پیش بیاد که مجبور باشی با شرایطی کنار بیای که دوستش نداری ، ولی خوب اگه چاره ای نباشه باید اون شرایط رو برای خودمون راحتتر کنیم ، چون تو زندگی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست .

شاید برات عجیب باشه ولی به نظر من زندگی یه جورایی دوست داره که حال آدمو بگیره .

من که هروقت برای یه چیزی خیلی ذوق داشتم و خیلی منتظر بودم یه جوری خراب شده .

تازگیا یاد گرفتم که زیاد برای چیزی برنامه ریزی نکنم و تو ذهنم نقشه نکشم تا اگه اون جور  که فکر میکردم نشد ناراحت نشم.

.

.

همه اینا رو گفتم که یه رازی رو بهت بگم ، یه رازی که خودم بعد از کلی سال فهمیدم :

اینو بدون که آدمایی که همیشه شادن و میخندن و به ظاهر خوشبخت و راضی ان ، زندگیشون هیچ فرقی با آدمایی که دمق و ناراحت و گرفته اند نداره .

فقط گروه اول از زندگی هیچ توقعی ندارن و اینو میدونن که ناراحت و ناراضی بودن هیچ زحمتی نداره ، این شاد بودنه که هنره.

سعی کن اینو فراموش نکنی که همین که خدا اجازه داده زندگی کنیم خودش بزرگترین لطفه دیگه هیچ توقع و طلبی نباید داشت.

نمونه یه آدم بی توقع باباته عزیزم .

29 /10 /91

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir/

بهت تبریک میگم میگم هلیای عزیز ... این زمانیه که دختر دوست داشتنی ات بدنیا اومده و خدا رو شکر هر سه در اوج شادی و سلامتی هستید ... واقعا از خوندن این گفتگوهای ساده و دلی لذت بردم شیرین و واقعی کاملا میشه با حس ات همزاد پنداری کرد و این عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد