دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

عیب نداره پسر باشی................!

 

فردا میخوایم بریم سونوگرافی و به احتمال زیاد جنسیتت رو میفهمیم.............

با اینکه میدونم دختری ولی بازم کلی استرس دارم .

سه شبه پشت سر هم دارم خوابای خنده دار میبینم .

خواب میبینم که وقتی دکتر تورو بهم نشون میده با هام حرف میزنی و میگی دیدی ضایع شدی ............ من که پسرم.

هر روز صبح که خوابمو برا باباییت تعریف میکنم کلی میخنده .

اومدم بهت بگم که اگه پسر باشی هم اشکالی نداره عزیزم.

واقعا اشکالی نداره . من همه جوری دوست دارم . پسر باشی مرد میشی ...... قوی میشی  ....... آقا میشی . دخترا همش لوس میشن گریه میکنن ............

فقط اینو بدون وروجک ......

اگه پسر هم باشی فرقی نداره ....................... من بازم دامن تنت میکنما.

برات گل سر میخرم................... از ماشین و تفنگ هم خبری نیست. فقط عروسک.

حالا خود دانی ......................

این پست صرفا به جبران خوابهای این چند روز نوشته شده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد