دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخترانه

رو به تو ............ برای خودم

دخمل باشی عسل خانوم....................!

سلام عزیزم .........

اون موقع ها که بچه تر بودم همیشه دلم میخواست که یه خواهر داشته باشم .

یه خواهر که باهاش کارای دخترونه بکنیم.

همیشه تو خاله بازیای تنهاییم جای یه نفر دیگه خالی بود.

بزرگتر که شدم یه حرفایی بود که به داداشام نمیشد بگم .

یه چیزایی که من دوست داشتم به نظر اونا خنده دار بود.

بازم بزرگتر شدم و بازم دلم یکی رواز جنس خودم میخواست .

همیشه کلی به دختر عموم اصرار میکردم که بیاد بمونه خونمون و چقدر اون چند روز که میومد پیشم خوش میگذشت . شبا تا صبح حرف میزدیم و میخندیدیم.

.

.

.

شاید به خاطر همینه که من انقدر دوستای خوب دارم و انقدر دوستام برام مهم هستن .

چون من عاشق بیرون رفتن با دخترا هستم . عاشق خرید . بوی لاک . دامنای کوتاه چین دار و هزار تا چیز دخترونه دیگه.

.

.

.

.

پر حرفی نکنم .

همه اینا رو گفتم که اینو بگم:

همیشه دعا میکردم که اگه یه روزی خواستم بچه دار بشم .................. یه دختر داشته باشم .

کمد شو پرکنم از گل سر و عروسک و دامن و لاک و .....................

 لباسای قشنگ تنش کنم و دستشو بگیرم و با خودم ببرمش بیرون .

موهاشو شونه کنم و براش لاک بزنم .

شبا برم تو اتاقش و با هم حرفای دخترونه بزنیم .

.

و الان مطمئنم که خدا داره بهم یه دخمل ناز هدیه میده .

میدونم که دختری .................

یادت باشه که خیلی قبل از بوجود اومدنت مامانی دوست داشته و منبظرت بوده عسل خانومی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد